Confessions

Ser oftas trailen på en film efter bion. Tycker det är mycket bättre. Oftast gör trailen filmen mycket bättre och spännade än vad den igetligen är. Tycker också de är najs att komma hem efter bion och kolla vad dom har valt att ta med i trailen och om dem har lyckats. Ett hett tips från mig. 
 
jag har vissa perioder när jag bara tittar på bilder på bloggar och läser allt senare.
 
Har börjat spara mina pengar fett mycket nu på senaste förut kunde jag köpa en ny tröja varje vecka.
 
Lägger alltid fram kläder dagen innan, ibland kan ja ta fram ett fett sattsig outfit. Men på morgon efter vaknar jag  upp och bah, ne är inte sugen på den här outfiten idag. Så blir de svarta kläder ändå.
 
Sparar alltid mitt plugg till dan innan provet.
 
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon (nyårsafton).
 
Har västa listan på min mobil med nyårs löften.
 
Har jätte svårt att blogga när designen är så ful. Men 2013 ska jag bli bättre. Har ju Ps nu, så tänkte sätta mig en dag på lovet och göra någon design. Tycker det är så svårt, för jag vill ha en enkel men ändå "cool" haha. 
 
Shit vad jag inte kommer klara nationella proven. Men längtar till gymasiet.
 
HEHE, jag är jättedålig på att skriva sånt här inlägg.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0