Q/A

Favorit butik att handla kläder i?
Favoritbutiken är Ralph Lauren, men tyvärr e jag en fattig lapp. Dem flesta kläderna jag har kommer från BikBok, GT, H&M, standard butikerna som alla har plagg ifrån. 
 
 
Vad fick dig att börja blogga/ hur länge har du bloggat/ Vad är det roligaste med att blogga?
Jag har haft otroligt många bloggar med konstiga namn. Skapade nog min första blogg när jag gick i 4:an, alltså 2008. Fast då var det mer som en dagbok. Tycker det är mysigt att sitta och skriva, fota och skapa framför datan. Ist för att bara sitta och läsa bloggar, varför inte ha en egen. Speciellt nu på vintern är det extra mysigt. När man ändå bara hänger inne. Det roligaste är nog att lägga upp massa bilder och få massa snälla komentarern.
 
 
Hur ser din önskelista ut?
1) Juicy Coutore Parfym, 2) Underkläder, 3) Vs produkter, 4) Stickat från gina, 5) Marc Jacobs data fodral
6) Bare mineral get starded kik, 7) ögonbrynsskugga Make Up Store, 8) Pyjamas, 9) Tjock locktång, 10)ansikts produkter från neutrogena.
 
 
Vad vil du bli när du blir stor/ Har du några mål i livet, isf vilka?
Drömmen är att bli designer och starta eget. Skulle vilja öppna en butik. Mina mål när jag blir stor är att vara lycklig och skaffa familj osv. Just nu är det att jag ska vara mig själv.
 
 
Snabba svar
Favorit låt? Har så många. hm, 
Favoritmaten på julbordet? Skink macka med senap. mömms.
idol? Vet faktiskt inte.
CHIPS/GODIS
Hur gammal är du? 15 år 
allt bra? Självklart, lite skol stress bara.
Vart ska du i jul? Till landet.
 
 
Hur många besökare har du?
Har ju bloggat här förut så gamla statistiken ligger kvar, men typ 20-40 ligger den på nu, men jag började ju på nytt för bara några dagar sen så.
 
 
Har du något från Victoria Secret?
Yes I have. Ett par trosor, en parfym, en body butter och en body splash. Men kommer få mer i julklapp.
 
 
Vem var pojken/ hände det något mellan er nu då?
Haha jag vet vem är du. Du vet ju. Haha, vet inte hur jag ska skriva, Kanske skriver sen. Men kan säga till dig irl.
 
 
Tror det var det, annars kommer det upp en en del 2.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0