torsdags lyx

Började morgon med att städa och röjja lite i rummet! Tänkte lägga upp bilder på mitt rum kanske får se. Sen drog jag till en kompis. Kom hem och lyx middagen var severad. 3 rätters, rätt najs en torsdag sådär. Gjorde mig en egen liten drink!! shit vad god den blev. Och fin. He,he. 
 
gårdagen var jag i stan och forum med emmis. Juste fick med mig en klänning som jag ska visa ikväll. Fick lite pengar i julklapp med jag måste spara till Thailand, även om de bara finns fake saker där hittar man alltid nått.
Från forum drog jag till sickla på bio med familjen. Mammas pojkar, haha den var väl sådär. Vi ser väldiigt ofta på bio kom jag på. Men det är ju mys. SES!!


Kommentarer
Denice

Härlig blogg du har :)

2012-12-28 @ 08:56:43
URL: http://denice.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0