twilight / berättelsen om pi

berättelsen om pi:
kom precis hem bio med släkt och vänner, åt på resurang innan, bilder kommer imorn. Men iaf tycker filmen var toppen bra faktiskt, förväntade mig ingenting. Vilket igentligen är bäst när man ska gå på bio. Gå och se den. ni kommer inte ångra er.
twilight 
Igår träffade jag Lucia i stan och vi såg på denna film. Har inte vart så speciellt insatt i twilight men sista delen var helt okej, rätt bar. Fast det hände lite konstiga saker tycker jag. haha något som jag rekommenderar att ni hyr när filmen kommer ut.


Kommentarer
evelina, emilia & emma

Nu har du chansen att vinna en helt egen bloggdesign av självaste Anna Form! http://poniiriders.blogg.se/2013/january/bloggtavling-vinn-en-design-sponsrad-av-anna-form-2.html#comment (förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer)

2013-01-05 @ 22:34:36
URL: http://poniiriders.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0